sobota, 27 kwietnia 2013

Zrob to sama cz.1 "Zwariowana wstazka"

PRZYGOTUJ:
-kawałek koronki, wstążka
-klej
-cekiny
-sznurówka

1.Jeśli robisz koronkę przewlecz sznurówkę przez dziurki w koronce.


Jeśli skończysz powinno to wyglądać tak:


3.Przygotuj następne materiały


3.Poprzyklejaj cekiny


To jest jedna z opcji. Jeśli chcesz możesz zrobić coś takiego ze wstążki. Powinno to wyglądać tak:


Później możesz to gdzieś powiesić, przykleić lub zrobić z tym co tylko chcesz.

Bądź kreatywna i wymyśl swoją "Zwariowaną wstążkę". Wyślij nam zdjęcie swojej wstążki na naszego maila. ( olakarolina22@gmail.com ).

                                                                                                                       /Karola




4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyszły Ci te wstążki :)
    Ja jednak nie mam cierpliwości do tego typu rzeczy :( coś mi nie wyjdzie i już wszystkim rzucam i się zniechęcam xD
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tak, po pierwsze w układzie na pulpicie nawigacyjnym ustaw rzeby te wszytskie rzeczy były po prawej stronie. człowiek wchodzący na twojego bloga chce zobaczyć posty, a nie olbrzymie słońce. to przeszkadza. dalej, dodaj na swoim blogu możliwość obserwacji (jeżeli chcesz) wtedy ja cb będę mogła zaobserwować a ty mnie. po trzecie (jak dla mnie) cały blog jest zbyt napakowany gadżetami i jest dużo chaosu np. na tle za dużo się dzieje, lepiej ustawić coś spokojnego albo nic (tak jak ja) i urozmaicać posty zdjęciami. po czwarte, co do posta, no to fajne ale coś nie dla mnie. ja bym zrobiłą z tego wisiorek lub kołnierzyk. wszystko jeszcze zależy od tego ile masz lat i jakie są twoje gusta. według mnie to bym usunęła to 'słońce' 'pandę' i 'stworka'. jak byś czegoś potrzebowała to napisz u mnie na blogu, bo jak napiszesz u siebie to nieprzeczytam, ponieważ nie dostanę powiadomienia,że mi odpisałaś. a i jeszcze jedno, wyłącz weryfikację obrazkową, to będziesz miała więcej komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za opinie. Oczywiscie zajmiemy sie wygladem bloga. Do jutra powinnismy wprowadzic zmiany.

      Usuń
  3. Ta pierwsza wstążka z koronką bardziej mi się podoba !

    Ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do mnie
    allifee.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń